SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

  1. OSNOVNI PODATKI IN UPORABA POGOJEV

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini Kiddo World, dostopni na povezavi: https://www.kiddo-world.si/, ki je v lasti podjetja Alma Trade d. o. o. (v nadaljevanju: Spletna trgovina ali ponudnik).

Identiteta: Alma Trade d. o. o.

Poslovni naslov: Brodišče 9, 1236 Trzin Slovenija, EU

Matična številka: 8102279000

Davčna številka: SI 20992882

DDV zavezanec: DA

IBAN: SI56 1010 0005 9725 223

SWIFT: BAKOSI2X

Ustanovljeno: 04. 12. 2017

E-mail: info@kiddo-world.com

Spletna stran: https://www.kiddo-world.si/

Vsak kupec je dolžan ob oddaji naročila predložiti zahtevane podatke, ki se obdelujejo in hranijo v skladu s slovensko zakonodajo (varstvo osebnih podatkov ureja ločen dokument dostopen tukaj). Ti Pogoji veljajo tako za kupce, ki so fizične osebe, kot tudi za pravne osebe, pri čemer določila odstopa od pogodbe in jamstva za skladnost blaga veljajo le za potrošnike (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti).

Kupec s temi Pogoji soglaša in se z njimi v celoti strinja, ko potrdi, da se je z njimi seznanil v posebnem okencu pred oddajo naročila. Ti Pogoji predstavljajo tudi sestavni del prodajne pogodbe med kupcem in ponudnikom za izdelke, ki jih kupec kupi v Spletni trgovini.

  1. VARSTVO POTROŠNIKOV

Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.

  1. CENE

Cene izdelkov v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani v Spletni trgovini in veljajo za označene izdelke za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo. S potrditvijo nakupa se kupec hkrati zavezuje k plačilu naročila.

 

  1. PROMOCIJSKE KODE

Ponudnik lahko kupcem občasno ponudi promocijsko kodo, ki velja na posamezne izdelke, skupino izdelkov ali na celoten nakup, odvisno od posamezne promocijske kode in pogojev, ki veljajo za vsako promocijo. Promocijsko kodo lahko kupec pridobi npr. preko kode, generirane s strani vplivnežev (influencerjev), ob količinskem nakupu, e-mail sporočila, na kartončku, ki ga prejme v prejeti pošiljki, preko omrežja Facebook ali Instagram, odvisno od same promocije. Promocijsko kodo lahko kupec vpiše v ustrezno polje spletne trgovine, za en nakup je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo.  Promocijska koda se avtomatično odšteje od vrednosti naročila. Vse promocijske kode so časovno omejene in je poleg njih naveden tudi njihov datum veljavnosti. V primeru, da kupec uporabi promocijsko kodo, naročilo pa je potem preklicano po njegovi volji, je odstopil od pogodbe ali promocijska koda ni več veljavna, te promocijske kode ne more več uporabiti. Promocijske kode ni možno menjati za gotovino.

  1. VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v Spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v Spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. Obiskovalec lahko registracijo za člana in vpis kot gosta opravi preko spleta.

Ob registraciji v Spletno trgovino kot član Spletne trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi registrirani uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. V primeru, da registrirani uporabnik ugotovi zlorabo ali kakršnokoli drugo poseganje s strani tretje osebe v njegov uporabniški račun, naj to nemudoma sporoči ponudniku na:info@kiddo-world.com , da začasno prekličemo uporabniški račun in s tem preprečimo nadaljnje zlorabe.

  1. NAROČANJE IN SKLENITEV POGODBE

Naročanje izdelkov poteka preko interneta 24 ur na dan, 365 dni na leto. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so razvrščeni v posamezne prodajne kategorije. Naročila sprejemamo v spletni trgovini Kiddo World, ki je dostopna na povezavi: https://www.kiddo-world.si/. Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino, onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav oz. vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav v spletni trgovini si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v Spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Po oddaji vsakega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil.

  1. OPIS TEHNIČNEGA POSTOPKA NAKUPA

Potrošnik uspešno zaključi oddajo naročila po 4 osnovnih korakih v postopku nakupnega procesa. Za uspešno uvrstitev izdelka v košarico spletne trgovine potrošnik pritisne ikono "Dodaj v košarico" in že isti trenutek se izdelek uvrsti pod košarico spletnega nakupa. V kolikor želite nadaljevati nakup lahko potrošnik izbere možnost "Pojdi v košarico" kjer lahko nadaljuje nakup s klikom na gumb "Nadaljuj nakup« ali pa zaključi nakup s klikom na »Zaključi nakup«.

Koraki v nakupnem procesu so naslednji: KOŠARICA, INFORMACIJE, DOSTAVA, PLAČILO, PREGLED. V košarici si potrošnik lahko ogleda vsebino košarice, količino izbranih izdelkov, znesek brez DDV, prihranek in plačilo skupaj z DDV. Nakupni proces potrošnik nadaljuje s klikom na gumb "Informacije". V drugem koraku nakupnega procesa potrošnik zaključi nakup kot "Ekspresni zaključek nakupa" preko platforme PayPal ali pa vpiše podatke za naslov dostave. V tem koraku je tudi možnost unovčevanja promocijske kode. Postopek nakupnega procesa nadaljuje s klikom na gumb "Dostava". V tem koraku se izbere način dostave. Nadalje se postopek nadaljuje v »Plačilo«. V tem koraku potrošnik izbere način plačila in nakupni proces zaključi pregledom naročila. V »Pregledu naročila« so vidni izdelki v naročilu, količina izdelkov, cena izdelkov, morebitni uveljavljeni popusti ter naslov potrošnika. Na dnu strani je tik ob potrditvi naročila hiperlink, ki vodi do pogojev poslovanja, kjer si potrošnik lahko seznani z pogoji uporabe. Check box je zahtevan in brez potrditve ne omogoča nadaljevanja potrditve naročila. Ob kliku potrditve naročila se sproži avtomatsko sporočilo, ki se prikaže na zaslonu potrošnika. v tem sporočilu potrošnik prejme zahvalo za naročilo, kontaktne informacije v primeru dodatnih vprašanj o naročilu.

Potrošnik ima možnost vsak trenutek zamenjati tako izdelke v košarici kot tudi osebne podatke. Potrošnik v koraku "Košarica" lahko izbriše izdelke, katere je uvrstil v košarico s pritiskom na ikono "koš". S pritiskom na link "nadaljuj z nakupom" pa izbira dodatne izdelke v spletni trgovini in tako popravi napako glede naročenega blaga. Potrošnik lahko popravi osebne podatke ob vnosu podatkov v vsakem trenutku oddaje naročila. To stori s pritiskom puščice brskalnika nazaj.

  1. NAČIN PLAČILA

V Spletni trgovini omogočamo naslednje načine plačevanja:

  1. a) Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V tem primeru kurirju dostavne službe, ki za nas opravlja dostavo paketov, izročite gotovino in dostavna služba bo za vas opravila plačilo. Dostavna služba lahko zaračuna tudi stroške provizije za plačilo.

  1. b) PayPal

Plačilo izvedete z aktivnim PayPal uporabniškim računom ali pa le z vnosom podatkov o svoji kreditni kartici na PayPal spletni strani, kamor vas preusmeri naš sistem. PayPal vam namreč omogoča uporabo storitve tudi v primeru, da pri njih nimate uporabniškega računa.

  1. c) S plačilno kartico preko sistema Mollie

Med plačilnimi karticami iz seznama izberite ustrezno. Izbirate lahko med naslednjimi: Maestro, Mastercard, Visa, American Express. Za uporabo plačilnih kartic pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.

  1. d) Preko plačilnih sistemov

Plačila se lahko izvedejo preko plačinih sistemov Klarna, Przelewy24, Apple pay, Google pay, Sofort, Giropay.

Ponudnik po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Glede na izbran način plačila lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (npr. plačilo dodatne provizije, ki je odvisno od ponudnika plačilnih storitev), ki niso vključeni v ceno. Kupca lahko pri načinu plačila z bančnim nakazilom tako bremenijo stroški bančnega nakazila, katerih višina je odvisna od višine, ki jo zaračunava banka kupca.

  1. POŠTNINA IN DOSTAVA

Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije, kot tudi v drugih spodaj navedenih državah. Stroški dostave so plačljivi oz. so brezplačni v primeru naročila nad 30 € ali ob določenih promocijskih aktivnostih Spletne trgovine.

Za vsa naročila nad 30 € je poštnina brezplačna.

Izdelke na zalogi odpremljamo med delovnimi dnevi (izjeme: državni prazniki oz. nepredvidljivi dogodki).

Artikel je možno prevzeti izključno preko dostavne službe. Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.

  1. ROK DOBAVE

Rok dobave za izdelke na zalogi je na območju Republike Slovenije običajno 1 - 3 dni od oddaje naročila.

Za ostale države je rok dobave sledeč:

  • Italija = 1-3 delovnih dni
  • Nemčija = 2-4 delovnih dni
  • Avstrija = 1-3 delovnih dni
  • Poljska = 2-5 delovnih dni
  • Slovaška = 1-4 delovnih dni
  • Češka = 1-4 delovnih dni
  • Hrvaška = 1-3 delovnih dni
  • Madžarska = 1-3 delovnih dni
  • Bolgarija= 3-7 delovnih dni
  • Grčija = 3-7 delovnih dni
  • Romunija = 3-5 delovnih dni
  • Litva = 4-6 delovnih dni
  • Latvija = 4-6 delovnih dni
  • Estonija = 4-6 delovnih dni
  • Združeno Kraljestvo = 5-7 delovnih dni
  • Nizozemska =3-5 delovnih dni
  • Belgija = 3-5 delovnih dni
  • Španija = 1-3 delovnih dni
  • Portugalska = 1-3 delovnih dni
  • Francija = 3-7 delovnih dni

V mesecu novembru in decembru se dostavni rok zaradi velikega števila naročil in zasedenosti dostavnih služb lahko podaljša (3-10 delovnih dni) .  Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.

  1. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO NOVIH IZDELKOV

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Odstop od naročil/pogodbe (izjava na povezavi) mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na naslov info@kiddo-world.com . Iz izjave, ki jo potrošnik pošlje, mora biti jasno razvidno, da odstopa od pogodbe na Spletni trgovini. Priložena mora biti tudi številka računa. Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vrnjenih izdelkov, ki so predmet pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Odstop od nakupa je možen v originalni embalaži, ki ne sme biti poškodovana.

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane površine – v primeru poškodb in prask te niso predmet reklamacije, prav tako se vrnjenemu izdelku zniža cena,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  1. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v roku dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če prodajalca o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na e-mail: info@kiddo-world.com, ali ga osebno odda na naslovu: Pelechova cesta 15, 1235 Radomlje.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka (subjektivne zahteve za skladnost blaga) mora blago tudi (objektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je prodajalca obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.

Potrošnik, ki prodajalca pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od prodajalca:

  1. brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
  2. znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.

  1. ODSTOP OD NAROČILA S STRANI PONUDNIKA

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

Pridržujemo si pravico, da lahko zavrnemo naročilo za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolagamo, ne moremo izvesti. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, vrnemo v roku 5 delovnih dni.

Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, segmentacijo kupcev, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.

Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.

Več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v »Politiki zasebnosti«, dostopni na povezavi.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na naslov info@kiddo-world.com . Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.

Spletna trgovina bo v roku 30 delovnih dni poslala odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev Spletne trgovine dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen.

Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju, razen če veljajo za potrošnika ostale izbirne pristojnosti, ki jih omogoča relevantna zakonodaja. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.

  1. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Kiddo World in logotip sta v lasti podjetja Alma Trade d.o.o.

  1. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Alma Trade d.o.o. na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. KONČNA DOLOČILA

Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila. Spremenjeni Pogoji bodo objavljeni na spletnem mestu ponudnika.

Zadnja sprememba: 16.11.2023